Søg en person til et bestemt projekt…

Mangler I en person med den rigtige kompetence og erfaring til et nyt projekt, så kan en vikar være den rigtige løsning. Se her hvilke kompetence- og projektområder vi kan hjælpe jer med. Book en person for et par dage, nogle uger eller flere måneder.

Sociale Medier

Projekter ift. Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Pinterest etc. Projekter kan have fokus på overordnet planlægning af virksomhedens- eller brandets tilstedeværelse på Sociale Medier, eller det kreative arbejde med at skrive/designe indholdet, samt løbende koordinering og publicering på én eller flere platforme.

Website/CMS

Projekter med udvikling og videreudvikling af websites, web shop, landingpages etc.

Search, SEO/SEM

Projekter der har til formål at optimere organisk og/eller betalt trafik til websites.

Content Marketing

Projekter som omhandler selve planlægningen, udvikling og/eller publiceringen af indhold til forskellige digitale platforme. Herunder Websites, Mobile sites, Sociale medier og andre medier.

Digitale kampagner

Projekter som indebærer planlægning og eksekvering af digitale kampagner i forskellige medier. Der kan være fokus på forskellige KPI’er såsom trafik, engagement, brandkendskab, leadgenerering eller salg.

Branding/Identitet

Projekter der har til formål at styrke den interne definition og forståelse af virksomhedens brand eller den eksterne kommunikation af brand, værdier og identitet.

Marketing planlægning

Projekter der indebærer at sætte mål og lægge en plan for en samlet marketingindsats for en periode. Kan indebære KPI planlægning, budgettering, medievalg og aktivitetsplanlægning.

Kommunikation/PR

Projekter som især retter sig mod pressen og offentligheden. Herunder formulering af pressevendt kommunikation og assistance til at håndtere specifikke sager i pressen.

DM, leadgenerering

Direct Marketing projekter har ofte som mål, at genere leads, som kan føre til salg og nye kunder. Det kan også indebære arbejdet med at vedligeholde lead-relationer, indtil tidspunktet hvor de er klar til at købe (lead nurturing). Samt arbejdet med at vedligeholde og styrke kunderelationer efter køb.

CRM

CRM projekter kan omhandle implementering af et (bestemt) CRM system, men det kan også handler om at få defineret en strategi- eller lagt en plan for, hvordan indsatsen omkring kunder og kunderelationer skal foregå. Et CRM projekt kan også omhandle segmentering af kunder og kundeemner, samt prioritering af sælgernes indsats.

SØG PERSON