Når du skal vælge: Grafiker/designer

Ikke mindst når det handler om grafikere og designere, er det resultatet, der tæller

Grafikeren har som regel sidste hånd på marketingelementerne. Det, som ens kunder ser, bærer grafikerens tydelig aftryk. Så når man skal vælge en grafiker, må man i første omgang se prøver på grafikerens arbejde, som så i sig selv skal besvare spørgsmålet: ”Kan vedkommende lave noget, der falder i vores smag?” Det handler både om identitet, billedvalg, grafiske elementer, ikoner, tegninger – hele palletten.

Hvis flere kandidater opfylder det grundlæggende kriterie, kan man zoome ind på at finde ud af, i hvor høj grad grafikerens hjerte banker for den slags opgaver, man skal have løst. Nogle brænder mest for at udvikle logoer og grafiske identiteter, andre for at lave Social Media kampagner alene eller større kampagner i samarbejde med AD’ere og tekstforfattere.

Derudover er det relevant at se på, hvilke værktøjer, grafikeren behersker. Indesign og photoshop er hygiejne faktorer. Men flere og flere grafikere er også stærke i f.eks. WordPress eller i diverse værktøjer til at producere små content-film. MarketingCapacity har en lang række grafikere i vores base, og vi er rutinerede i at finde det rigtige match.

Tag os gerne med, allerede når I definerer jeres behov. Vi ser blandt andet på disse dimensioner hos kandidaterne:

  • Content erfaring
  • Visuel identitet – udvikling og styring
  • Infografik
  • Billedbehandling
  • WordPress kompetence
  • Film værktøjer
  • Logoer
  • Animationer

DESIGNERE; GRAFIKERE OG AD’ERE

  • København

    Digital rådgiver & designer

    Mine hovedarbejdsområder er digital marketing, forretningsudvikling og design. Mit mål er at inspirere mine kunder til at tænke anderledes, give deres aktiviteter et nyt perspektiv o …Læs mere
    Referencer:
    • FFW Agency
    • Nordea-fonden
    • Aarhus Kommune
    • DRC - Danmarks Restauranter & Caféer
    • Discovery Networks
    ID:MC-85DEJN / 130.00
  • København

    AD & UX Designer

    I'm passionate about designing products which meet both business objectives and customers needs. With my focus on how to optimize a process with datadriven insights, combined with strong creative and …Læs mere
    Referencer:
    • DR
    • Deloitte
    ID:MC-80DESS / 119.67
  • København

    Designer, grafiker, illustrator

    Alsidig, nysgerrig, engageret, kvik grafiker/designer/illustrator. Jeg er for tiden mest beskæftiget med kommunikation, sociale medier, identitet og infografik. Jeg er glad for at spille p …Læs mere
    Referencer:
    • Ritzaus Bureau
    • Elberth Kommunikation
    • KREAB
    • POV International
    • DIF - Danmarks Idrætsforbund
    ID:MC-71DEMD / 119.67
Du kan kun se 3 personer, fordi du ikke er logget ind. Log ind for at se flere